泰勒斯在1989的演唱會中

曾邀請歌后Mary J. Blige同台演出

兩人一同演唱了這首 "Doubt" (懷疑自我)

在人生旅途中我們常常會懷疑自己

或是因為他人的閒言閒語而退縮

這時候就可以聽聽這首歌

重新拾回站起的力量!

 

youtube連結,請點這。 

 

 

 

 

 

You said I'd never be a leader 

你們說我永遠都無法成功

You said I'd never wear a crown

永遠都無法功成名就

If I wanted to be someone 

你們說如果我想成為優秀的人

I should learn to settle down

我應該要學著安分點

 

(You should know better)

(說我應該搞清楚狀況)

I tell myself 

我告訴我自己

(You'll never go further) 

(說我永遠無法進步)

I warn myself 

我提醒我自己

(You'll never be better) 

(說我永遠無法變得更好)

Don't know me that well 

你們其實並不了解我

 

I made it to the end 

我堅持到了最後

I nearly paid the cost 

差點付出慘痛代價

I lost a lot of friends 

我失去了很多朋友

I sacrificed a lot 

經歷無數的犧牲

I'd do it all again 

但若再一次、我還是會這麼做

'Cause I made it to the top 

因為我最後成功了

But I can't keep doubting myself anymore 

但我不能再繼續懷疑自己

 

Now you're looking at a leader 

現在你們看到的是一個功成名就的人

Now you're staring at a queen 

看到的是披冠的女王

You said I'll never be someone 

你們說我無法成功

But now I'm pulling all the strings 

但我現在掌控了大局

 

(You should know better)

(說我應該搞清楚狀況)

Won't let me back down 

你們無法讓我畏怯

(You'll never go further)

(說我永遠無法進步)

Can't turn me around 

無法讓我退縮

(You'll never be better)

(說我永遠無法變得更好)

So no-one's stopping me now 

沒有人可以阻擋我

 

I made it to the end 

我堅持到了最後

I nearly paid the cost 

差點付出慘痛代價

I lost a lot of friends 

我失去了很多朋友

I sacrificed a lot 

經歷無數的犧牲

I'd do it all again 

但若再一次、我還是會這麼做

'Cause I made it to the top 

因為我最後成功了

But I can't keep doubting myself anymore 

但我不能再繼續懷疑自己

I can't keep doubting myself

我不能再繼續懷疑自己

 

You think you know 

你們以為自己很懂

But you don't know the half 

但根本就不明白

You think you beat me down 

你們以為可以打擊我

But I'll have the last laugh 

但最終的贏家是我

I'll keep getting up 

我會一直重新站起

'Cause that's what I'm gonna do 

我會一直堅持下去

I'm gonna be the best me 

我會盡我所能

Sorry if it kills you 

很抱歉這樣讓你們感到憤怒

 

I made it to the end 

我堅持到了最後

I nearly paid the cost 

差點付出慘痛代價

I lost a lot of friends 

我失去了很多朋友

I sacrificed a lot 

1經歷無數的犧牲

I'd do it all again 

但若再一次、我還是會這麼做

'Cause I made it to the top 

因為我最後成功了

But I can't keep doubting myself anymore 

但我不能再繼續懷疑自己

I can't keep doubting myself anymore

我不能再繼續懷疑自己

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞 泰勒斯 西洋流行歌
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 H102093 的頭像
    H102093

    Jean 療癒小站

    H102093 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()