keshi  12/15 台灣演唱會心得文,請點這:點我點我

 

 

 

 

keshi - drunk 中英歌詞

 

All my friends are drunk again

我的朋友又都喝醉了

And I'm stumblin' back to bed all by myself

我獨自一人踩著醉意跌回床上

Don't need nobody else

反正我也不需要任何人

All my friends are drunk again

我的朋友又都喝醉了

And I'm stumblin' back to bed all by myself

我獨自一人踩著醉意跌回床上

Don't need nobody else

反正我也不需要任何人

 

Smell like smoke, nuit de l'homme

全身都是菸味和香水味

It's been a while since we last spoke

我們好久沒講話了

So tell me, how's it go?

所以可否告訴我你最近如何

Still love blues, nothin' new

我情場依舊失意,毫無進展

Careless love, I've had a few

但無真心的愛情,我倒是有好幾段

How 'bout you?

那你呢?

 

All my friends are drunk again

我的朋友又都喝醉了

And I'm stumblin' back to bed all by myself

我獨自一人踩著醉意跌回床上

Don't need nobody else

反正我也不需要任何人

All my friends are drunk again

我的朋友又都喝醉了

And I'm stumblin' back to bed all by myself

我獨自一人踩著醉意跌回床上

Don't need nobody else

反正我也不需要任何人

 

I never have thought

我從來沒想過

When you're gone

你走了之後

I'd find it hard to carry on

我會如此難以振作起來

And it's probably 'cause

我想應該是因為

I fell in love way back then

我老早就愛上你了

And I think about us when

我總是想著你

I think about us when

我總是想著你

 

All my friends are drunk again

我的朋友又都喝醉了

And I'm stumblin' back to bed all by myself

我獨自一人踩著醉意跌回床上

I got nobody else

反正我總是孤單一人

All my friends are drunk again

我的朋友又都喝醉了

And I'm stumblin' back to bed all by myself

我獨自一人踩著醉意跌回床上

I got, I got nobody else

反正我總是孤單一人

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 H102093 的頭像
    H102093

    Jean 療癒小站

    H102093 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()