「carry on kygo & rita ora」的圖片搜尋結果

 

最近 Jean 的外婆過世了

聽了這首歌十分有感

當一個人離開我們

我們一定會非常思念對方

想念與對方的點點滴滴

但同時也要持著勇氣

記著對方的好

好好走下去

YouTube 連結,請點

 

 

 

 

Kygo & Rita Ora - Carry on 中英歌詞

Walking alone and the shores are longing
隻身一人,獨步於海岸
I miss your footprints next to mine
想念你在我的身旁
Sure as the waves on the sands are washing
海濤沖洗過沙
Your rhythm keeps my heart in time
是你維持著我心跳動

You, you found me
你與我相遇
Made me into something new
讓我蛻變
Led me through the deepest waters
帶我走過深江險海
I promise loud to carry on for you
我答應你,會為你繼續走下去
I'll carry on for you
為你繼續走下去

Talk to the wind on the open ocean
對著大海喃喃低語
I wonder if you hear me too?
不知道你是否聽得到
Wrapped in my arms with every moment, yeah
每分每秒都謹記著
The memories that pull me through
你與我的點點滴滴


You, you found me
你與我相遇
Made me into something new
讓我蛻變
Led me through the deepest waters
帶我走過深江險海
I promise loud to carry on for you
我答應你,會為你繼續走下去
I'll carry on for you
為你繼續走下去


Made me into something new
讓我蛻變
Led me through the deepest waters
帶我走過深江險海
I promise loud to carry on for you
我答應你,會為你繼續走下去


Keep me running, keep me coming back to you
給我力量,帶我重回你的懷抱
Hold me harder, love me like you know you do
緊抱住我,好好愛我
Keep me running, keep me coming back to you
給我力量,帶我重回你的懷抱
Hold me harder, love me like you know you do
緊抱住我,好好愛我

 

You, you found me
你與我相遇
Made me into something new
讓我蛻變
Led me through the deepest waters
帶我走過深江險海
I promise loud to carry on for you
我答應你,會為你繼續走下去
I'll carry on for you
為你繼續走下去

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 H102093 的頭像
    H102093

    Jean 療癒小站

    H102093 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()