image

 

這首歌超適合在洗澡的時候聽

會覺得自己超sexy哈哈哈

 

推薦大家聽這張專輯的另一首歌:A Sweeter Place (請點這)

 

 

 

 

 

 

Selena Gomez - Crowded Room 中英歌詞

 

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Just us two

只有我們兩個

Even in a crowded room

即使在很擁擠的地方

Baby, it's just me and you, yeah

還是只有你和我

 

It started polite, out on thin ice

一開始保持禮貌,小心不要越界

Till you came over to break it

如履薄冰,但你更進一步

I threw you a line and you were mine

我有次幫了你的忙,現在你是我男友

 

Yeah, I was afraid, but you made it safe

我很害怕,但你讓我有安全感

I guess that is our combination

我想這就是我們互補之處

Said you feel lost, well, so do I

你說你很迷惘,其實我也是

 

So won't you call me in the morning?

所以早上打給我吧?

I think that you should call me in the morning

我覺得你應該早上打通電話給我

If you feel the same, 'cause

若你對我有同樣感覺的話

 

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Just us two

只有我們兩個

Even in a crowded room

即使在很擁擠的地方

Baby, it's just me and you, yeah

還是只有你和我

 

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Just us two

只有我們兩個

Even in a crowded room

即使在很擁擠的地方

Baby, it's just me and you, yeah

還是只有你和我

 

Engulfed in the flames

被慾火吞噬

Engulfed in the shame

被羞恥掩埋

Betrayed by your imagination

在腦海中想像你的存在

In over my head, but that's alright

滿腦子都是你,但沒關係

 

So won't you call me in the morning?

所以早上打給我吧?

I think that you should call me in the morning

我覺得你應該早上打通電話給我

If you feel the same, 'cause

若你對我有同樣感覺的話

 

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Just us two

只有我們兩個

Even in a crowded room

即使在很擁擠的地方

Baby, it's just me and you, yeah

還是只有你和我

 

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Just us two

只有我們兩個

Even in a crowded room

即使在很擁擠的地方

Baby, it's just me and you, yeah

還是只有你和我

 

The world keeps on spinning, but I ain't dizzy yet, yeah

世界好像在旋轉,但我才沒暈船

The more that you give, give, give, give, the more that you get

給的愈多,得到的也愈多

 

It's just us two in the crowd, we feel alone

人群中只有你和我,只有我們

I turn every chair that you sit in into a throne

我把你坐過的椅子都變為我們的寶座

Not too many of 'em put it down like me

很少人的床上功夫像我這麼好

I say it humbly, but they don't wear the crown like me

我想低調點,但真的沒人像我這麼能駕馭

It's all in your eyes, locked, loaded, we were rolling

你的眼神透露了一切,我們狂歡著

You make the whole room feel slow-motion

你讓世界慢了下來

You make me feel like I'm drowning in a potion

讓我覺得好像沉溺在魔藥中

Closed off, tryna get a little open

曾經封閉自己,但現在試著敞開心房

The more that I give, the more that I get

我給的愈多,得到的愈多

So baby, I'ma call you in the a.m.

所以我會一早打給你

Get down for my love, honey, say when

我們認真談場戀愛吧,告訴我妳想要的時刻

I be waitin' on my time 'cause I'm patient

我會耐心等待

 

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Just us two

只有我們兩個

Even in a crowded room

即使在很擁擠的地方

Baby, it's just me and you, yeah

還是只有你和我

 

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Baby, it's just me and you

親愛的,就你和我

Just us two

只有我們兩個

Even in a crowded room

即使在很擁擠的地方

Baby, it's just me and you, yeah

還是只有你和我

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 H102093 的頭像
    H102093

    Jean 療癒小站

    H102093 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()