「this ain't love lacy cavalier」的圖片搜尋結果

 

Jean 這幾天找到了一位超有才華的女歌手 Lacy!!!

歌聲超美、完全是個實力派!!!

這首歌 Jean 最喜歡這幾句

"I know if it was 若我們真是愛

It'd be that all or nothing 那應該要情真意切

That kind of something 獨一無二

That thing you can't let go of  矢志不渝"

還有 "This ain't love" Lacy唱得太美了!

快來聽聽看吧~~~

(附註:Lacy就是影片一開始的女生)

 

 

 

 

Lacy Cavalier - This Ain't Love 中英歌詞

 

I hear John Mayer singing "In Your Atmosphere" been playing all day

我一整天都在聽John Mayer “In Your Atmosphere”

You said the 30 seconds til the end is how you'd feel if I walked away

你曾說若我們分手,那首歌的最後30秒就是你會有的感受

If I said I didn't miss you, I'd be lying

若我說我不想你,那我就是個騙子

No I haven't moved on, but I'm trying

我還沒放下你,但我很努力釋懷

It's hard to resist on a night like this when you're calling again

尤其是在你又打給我的夜晚,讓我更難戒掉你

But I ain't falling again

但我不會再讓自己墮落

 

This ain't love

我們這不是愛

You ain't the one

你不是我的那個人

This ain't forever

這並不是永恆

I know if it was

若我們真是愛

It'd be that all or nothing

那應該要情真意切

That kind of something

獨一無二

That thing you can't let go of

矢志不渝

You ain't the one

你並不是我的那個人

And this ain't love

我們這不是愛

 

I turned all of my picture frames face down

把所有相框都放倒

So I don't see you around the house

這樣在家裡就不必看到你

But the minute I walk out the door

但只要我一走出家門

The ghost of what we were before

所有我們以前的回憶馬上浮現

Surrounds this damn town

出現在這座城鎮的每個角落

Got nowhere to hide

躲也躲不了

But I ain't gonna run back in your arms

但我不會重回你的臂彎

The damage is done

傷害已經造成了

Put your pretty words away

別再對我說甜言蜜語

There's nothing you can say to make me smile anymore

你的話語再也無法讓我微笑

And I don't wanna cry anymore

我也受夠了為你哭泣

 

This ain't love

我們這不是愛

You ain't the one

你不是我的那個人

This ain't forever

這並不是永恆

I know if it was

若我們真是愛

It'd be that all or nothing

那應該要情真意切

That kind of something

獨一無二

That thing you can't let go of

矢志不渝

You ain't the one

你並不是我的那個人

And this ain't love

我們這不是愛

This ain't love

我們這不是愛

This ain't love

我們這不是愛

This ain't love

我們這不是愛

 

Yeah, I said I miss you

沒錯,我很想你

But I don't miss the way it was

但我不想念我們的曾經

And let's be honest

面對現實吧

John Mayer wasn't singing bout us

John Mayer的那首歌不是在說我們

 

This ain't love

我們這不是愛

You ain't the one

你不是我的那個人

This ain't forever

這並不是永恆

I know if it was

若我們真是愛

It'd be that all or nothing

那應該要情真意切

That kind of something

獨一無二

That thing you can't let go of

矢志不渝

 

This ain't love

我們這不是愛

You ain't the one

你不是我的那個人

This ain't forever

這並不是永恆

I know if it was

若我們真是愛

It'd be that all or nothing

那應該要情真意切

That kind of something

獨一無二

That thing you can't let go of

矢志不渝

You ain't the one

你並不是我的那個人

And this ain't love

我們這不是愛

This ain't love

我們這不是愛

This ain't love

我們這不是愛

This ain't love

我們這不是愛

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 H102093 的頭像
    H102093

    Jean 療癒小站

    H102093 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()